Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że blisko 30% małych biznesów w chwili obecnej nie wdrożyło osobistej strony w internecie i nie korzysta z e-mail w prowadzonej działalności biznesowej.
Jakkolwiek wynik analizy sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wykorzystać kilka prostych sposobów na rozwiązanie kłopotu i uzyskanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom bardzo często proponuję rozwiązanie łatwe, a jednocześnie skuteczne: założenie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku instalację zakupionej w sklepie internetowym szablonu witryny u takich sprzedawców jak templatemonster.com.
To oczywiste podejście gwarantuje zwykle bezzwłoczny sukces – witryna w sieci nie tylko pojawi się w internecie ale również zaskoczy profesjonalnym wyglądem. W praktyce, w koszcie około 600 pln brutto można zrealizować wybrane cele.
Budowa serwisu nie oznacza pojawienia się podmiotu gospodarczego w internecie. Krytycznym działaniem jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Priorytetem jest to, by zawartość w witrynie były na bieżąco rozwijane i przygotowane zarówno w treści jak i w meta tagach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz