wtorek, 15 listopada 2011

Mała firma w sieci. Wsparcie przy tworzeniu witryny.

Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP ponad 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w Polsce nie zorganizowało firmowej witryny w internecie i nie korzysta z poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Jakkolwiek wynik ocen wydaje się być bardzo wysokim, to istnieje parę skutecznych sposobów na rozwiązanie kłopotu i zorganizowanie w niedługim okresie trwałych podstaw pod swoją pozycję w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom bardzo często proponuję rozwiązanie łatwe, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: założenie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach dodatnie zakupionej w sklepie internetowym templatki u takich ostawców jak templatemonster.com.

Takie proste podejście pozwala na zwykle szybki sukces – witryna w sieci nie tylko pojawi się w internecie ale ponadto zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. W praktyce, w koszcie rzędu 500 zł netto można odhaczyć konieczne cele.

Wdrożenie serwisu nie oznacza pojawienia się podmiotu gospodarczego w internecie. Priorytetowym zagadnieniem jest jej optymalizacja najczęściej z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z z moją pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Priorytetem jest to, by zawartość na stronie były nieustannie dodawane i dostosowane zarówno w treści jak również innych obszarach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.


Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz